REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO PERFUMYROCKQUEEN.PL

Produkty oferowane w naszym sklepie to autorskie kompozycje zapachowe i nie są związane z żadnym producentem markowych perfum.

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Regulamin precyzuje warunki, na jakich zawierane są Umowy Sprzedaży Produktu oraz sposób rozwiązywania ich. Określa również procedurę reklamacyjną oraz rodzaje i zakres usług, które Sklep www.perfumyrockqueen.pl świadczy drogą elektroniczną. Regulamin ustala także zasady świadczenia tych usług, a także warunki, na jakich zawierane są i rozwiązywane umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.
1.1. Regulamin niniejszego Sklepu internetowego, dostępnego pod adresem www.perfumyrockqueen.pl, nakłada na każdego Usługobiorcę obowiązek przestrzegania jego postanowień od momentu podjęcia czynności mających na celu korzystanie z Usług Elektronicznych Sklepu.
1.2  W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
1. Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.,
2. Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,
3. Ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016r.,
4. Ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.                             

Administratorem i podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie strony internetowej PERFUMYROCKQUEEN.PL jest firma Astro2 SP.Z 0.0 z siedzibą na ul. Katowicka 35a Jaworzno 43-603. Wszelkie treści, usługi oraz informacje udostępniane na stronie są zarządzane przez Astro2 SP.Z 0.0.

§ 2 DEFINICJE ORAZ INFORMACJE PODSTAWOWE I TECHNICZNE ZAWARTE W REGULAMINIE
1. Dni robocze - dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.                                                           
2. Kontakt - umożliwia wysłanie wiadomości do Usługodawcy.         
3. Formularz - pozwala łatwo zarejestrować się w Sklepie oraz złożyć Zamówienie.                  
4. Klient/Usługobiorca - osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych. Klientem czy Usługobiorcą mogą również być osoby prawne oraz jednostki organizacyjne, które nie posiadają osobowości prawnej, ale mają możliwość nabywania praw i zaciągania zobowiązań we własnym imieniu. Klient nawiązuje stosunek prawny ze Sprzedawcą w zakresie działalności Sklepu.                     
5. Konsument - osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.                               
6. Konto - oznaczone indywidualną nazwą (loginem) oraz hasłem, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane Usługobiorcy w tym informacje o złożonych Zamówieniach.                                                             
7. Produkt/Towar - dostępna w Sklepie rzecz ruchoma albo usługa, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.                                                    
8. Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu.                 
9. Sklep internetowy/Sklep/Serwis - Usługa Elektroniczna, Sklep Internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.perfumyrockqueen.pl        
10. Sprzedawca/Usługodawca - wykonujący działalność gospodarczą.
11. Opinia - Usługa Elektroniczna udostępniona Klientom przez Usługodawcę, umożliwiająca zamieszczanie opinii dotyczących Produktów.                                                   
12. Umowa - umowa na odległość, dotycząca zakupu Towaru, zawarta na skutek złożenia przez Klienta Zamówienia w Sklepie i jego przyjęcia przez Sprzedawcę.                                              
13. Usługa elektroniczna - usługa w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U.2020, poz. 344), świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Klienta za pośrednictwem Serwisu.                                
14. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.                                                               
15. Nie ma możliwości korzystania ze Sklepu – w zakresie dokonywania Zamówień lub w zakresie Usług Elektronicznych – anonimowo lub z wykorzystaniem pseudonimu.

§ 3 INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ORAZ ICH SPRZEDAŻY
3. Sprzedaż produktów w Sklepie www.perfumyrockqueen.pl jest prowadzona za pośrednictwem sieci Internet.
3.1. Produkty oferowane w Sklepie są nowe i nie posiadają wad.
3.2.  Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient, składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w jego opisie.
3.3. Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT. Cena nie zawiera kosztów dostawy.
3.4. Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.
3.5. Zamówienia można składać: poprzez witrynę internetową za pomocą Formularza Zamówień (Sklep www.perfumyrockqueen.pl) – 24 godziny na dobę przez cały rok.
3.6. W celu złożenia Zamówienia, Klient nie ma obowiązku rejestracji Konta w Sklepie.
3.7. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.
3.8. Zamówienia w Sklepie można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Zamówienia składane w soboty, niedziele lub święta są rozpatrywane następnego dnia roboczego.
3.9. Produkty w promocji (wyprzedaży) posiadają limitowaną liczbę sztuk i Zamówienia na nie będą realizowane według kolejności ich wpływania aż do wyczerpania się zapasów danego Produktu.
3.10. Klient zobowiązany jest do starannego wypełnienia Formularza, podając wszystkie dane (w zakresie: imienia i nazwiska/nazwy, adresu poczty elektronicznej, numeru telefonu kontaktowego, adresu dostawy) zgodnie ze stanem faktycznym oraz określając wybrany sposób zapłaty i dostawy.
3.11. Klient podaje w Formularzu dane oraz składa oświadczenia w sprawie akceptacji Regulaminu, przetwarzania danych osobowych, przekazywania informacji handlowych.
3.12. Potwierdzenia złożenia Zamówienia dokonuje Klient poprzez wybranie przycisku (pola) oznaczonego „zamówienie z obowiązkiem zapłaty”. Sprzedawca wyśle Klientowi na wskazany przez Klienta adres e-mail potwierdzenie Zamówienia.
3.13. Czas realizacji zamówienia (tj. do dnia wysyłki Towaru) wynosi do 1 do 3 dni roboczych.
3.14. W przypadku gdy Klient żąda udokumentowania transakcji w formie faktury VAT zobowiązany jest podać niezbędne dane, w tym NIP Klienta do faktury nie później niż podczas składania Zamówienia. Sprzedawca nie odpowiada za podanie przez Klienta błędnych lub niepełnych danych.

§ 4 PŁATNOŚCI
1. Karta płatnicza, przelew elektroniczny poprzez zewnętrzny system płatności, obsługiwany przez firmę: Astro2 SP. Z 0.0
2. Za pobraniem, tj. kartą lub gotówką w momencie dostarczenia towaru do Kupującego,
3. Przelew własny na bezpośredni rachunek bankowy Sprzedawcy: ... .
4. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary:                                                
4.1. W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 3 Dni roboczych od złożenia zamówienia.
4.2. Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
4.3. Kupujący dokonując zakupów w Sklepie akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację.

§ 5 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
5.1. Adres e-mail: kontakt@perfumyrockqueen.pl
5.2. Adres pocztowy: Katowicka 35a, Jaworzno, Polska, 43-603
5.3. Kontakt telefoniczny: 537 015 130

NAZWA FIRMY: Astro2 SP.Z O.O

NIP: 6322032569

                                                                                                                           
§ 6 DANE OSOBOWE
6. Podane przez Klientów dane osobowe Sprzedawca przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. L 119 z 4.5.2016).
6.1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Sklepie Internetowym w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Sprzedawca.
6.2. Dane osobowe przetwarzane są w celach, przez okres i w oparciu o podstawy i zasady wskazane w Polityce prywatności opublikowanej na stronie Sklepu Internetowego, która zawiera w szczególności zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Administratora w Sklepie Internetowym, w tym podstawy, cele i okres przetwarzania danych osobowych oraz prawa osób, których dane dotyczą, a także informacje w zakresie stosowania w Sklepie Internetowym plików cookies.
6.3. Korzystanie ze Sklepu Internetowego, w tym dokonywanie zakupów jest dobrowolne, dobrowolne jest także podanie danych osobowych przez korzystającego ze Sklepu Internetowego Usługobiorcę lub Klienta, z zastrzeżeniem, iż brak ich podania uniemożliwia rejestrację a także zawarcie i zrealizowanie umów zawieranych przez Klienta ze Sprzedawcą.

§ 7 REKLAMACJE
7.1. Reklamacje Klient powinien kierować do Sprzedawcy w formie pisemnej na adres: Katowicka 35a, Jaworzno, Polska, 43-603 . O wysłaniu zawiadomienia można także poinformować Sprzedawcę drogą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@perfumyrockqueen.pl . Nie dotyczy to jednak Konsumenta oraz Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta, którzy mogą składać reklamacje do Sprzedawcy w dowolny sposób.
7.2. W przypadku stwierdzenia, że przesyłka z Towarem jest naruszona, doznała ubytku lub uszkodzenia, Klient powinien niezwłocznie (nie później niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki) złożyć reklamację u Sprzedawcy. Takie działanie umożliwi dochodzenie roszczeń od przewoźnika. Nie jest to jednakże warunkiem rozpatrzenia reklamacji Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta.
7.3. Reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis problemu i żądanie Klienta, ewentualnie także dokumentację fotograficzną.
7.4. Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 14 dni. Jeżeli Sprzedawca nie ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta w terminie 14 dni, uważa się, że uznał ją za uzasadnioną.
7.5. Jeśli reklamacja zostanie uznana, Sprzedawca podejmie odpowiednie działania.
7.6. Odpowiedź na reklamację jest przekazywana na papierze lub innym trwałym nośniku np. wiadomość mailowa.

§ 8 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
8.1. Państwo muszą poinformować nas dzięki wiadomości na adres e-mail: kontakt@perfumyrockqueen.pl , o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia dołączonego do zwracanego zamówienia. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. * Do zwrotu należy dołączyć dowód zakupu (faktura, paragon).
8.2. W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 14 Regulaminu mają obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.
8.3. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży należy dokonać zwrotu Produktu na adres: Katowicka 35a, Jaworzno, Polska, 43-603.
8.4. Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 14 Regulaminu, ponoszą odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktów Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 14 Regulaminu, powinni obchodzić się z Produktami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mogliby to zrobić w sklepie stacjonarnym.
8.5. Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu wraz z kosztami jego dostawy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 14 Regulaminu, wyraźnie zgodzili się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla nich z żadnymi kosztami. Zwrot nastąpi niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 14 dni od momentu otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
8.6. Jeżeli Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 14 Regulaminu, wybrali sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu im, poniesionych przez nich dodatkowych kosztów.
8.7. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od Konsumenta lub podmiotu, o którym mowa w § 14 Regulaminu, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta lub podmiot, o którym mowa w § 14 Regulaminu, dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
8.8. Termin czternastodniowy, w którym Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 14 Regulaminu, mogą odstąpić od umowy, liczy się od dnia, w którym Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 14 Regulaminu, objął Produkt w posiadanie, a w przypadku usługi od dnia zawarcia umowy.
8.9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi lub podmiotowi, o którym mowa w § 14 Regulaminu, w wypadku Umowy Sprzedaży:
1.  w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
2.  w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
3.  w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
4.  w której przedmiotem świadczenia jest usługa, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy,
5.  w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.
8.10. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi, w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.

§ 9 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy:
  1.  w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  2.  w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  3.  w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  4.  w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  5.  w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  6.  o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
  7.  w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
  8.  o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

§ 10 ZASTRZEŻENIA
10.1. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
10.2. Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
10.3. Umowy zawierane na podstawie niniejszego regulaminu zawierane są w języku polskim.
10.4. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.
10.5. Postanowienia dotyczące towarów i umowy sprzedaży stosuje się odpowiednio do treści cyfrowych i umowy o dostarczanie treści cyfrowych, o ile Regulamin nie określa tych kwestii odrębnie.

§ 11 OPINIE W SKLEPIE INTERNETOWYM PERFUMYROCKQUEEN.PL
11.1. Klient Sklepu Internetowego www.perfumyrockqueen.pl ma możliwość dobrowolnego i nieodpłatnego wystawienia opinii dotyczącej zakupów dokonanych w Sklepie Internetowym. Przedmiotem opinii może być także ocena, zdjęcie lub recenzja zakupionego produktu w Sklepie Internetowym.
11.2. Opinia może być wystawiona jedynie przez Klienta, który dokonał zakupów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy.
11.3. Wystawione przez Klienta opinie są publikowane przez Sprzedawcę w Sklepie Internetowym i są dostępne dla wszystkich odwiedzających.
11.4. Wystawienie opinii nie może być wykorzystywane przez Klienta do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji wobec Sprzedawcy, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich.
11.5. Opinia może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych produktów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych/pozornych umów sprzedaży w celu wystawienia opinii. Autorem opinii nie może być także sam Sprzedawca ani jego pracownicy bez względu na podstawę zatrudnienia.
11.6. Wystawiona opinia może zostać w każdym czasie usunięta przez jej autora, a sprzedawca zastrzega sobie prawo do możliwości wstrzymania publikacji opinii.       

§ 12 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE KUPUJĄCYCH NIEBĘDĄCYCH KONSUMENTAMI
12.1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje podmiotowi innemu niż Konsument.
12.2. Wszelka odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Kupującego niebędącego Konsumentem, w granicach prawem dopuszczonych, jest wyłączona.
12.3. W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.

§ 13 ODPOWIEDZIALNOŚĆ
13.1. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi jest wyłączona w stosunkach prawnych z Klientami, a wyłączenie to dotyczy także Przedsiębiorców z uprawnieniami Konsumenta.
13.2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Konsumenta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) na zasadach określonych w przepisach kodeksu cywilnego oraz w ustawie z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, w tym na następujących zasadach:
1. wada fizyczna polega na niezgodności Towaru z umową. W szczególności Towar jest niezgodny z umową, jeżeli:
a) Towar nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;
b) Towar nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Konsumenta;
c) Towar nie nadaje się do celu, o którym Konsument poinformował Sprzedawcę przy zawarciu umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;
d) Towar został Konsumentowi wydany w stanie niezupełnym.
2. Towar ma wadę prawną, jeżeli Towar stanowi własność osoby trzeciej albo jeżeli jest obciążony prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu Towarem wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu; w razie sprzedaży prawa Sprzedawca jest odpowiedzialny także za istnienie prawa;
3. Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w Towarze w tej samej chwili.
4. Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Konsument wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy;
5. jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania Towaru, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta;
6. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania Towaru konsumentowi, a jeśli Towarem nabywanym przez Konsumenta jest używana rzecz ruchoma, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem jednego roku od dnia wydania Towaru;
7. uprawnienia Konsumenta z tytułu rękojmi to:
a) żądanie obniżenia ceny Towaru albo odstąpienie od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie;
b) Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia;
8. Konsument, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy podany W § 5 Regulaminu.
13.3. Odpowiedzialność odszkodowawcza Sprzedawcy w stosunkach prawnych z Klientami ograniczona jest każdorazowo wyłącznie do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży, przy czym ograniczenie to nie dotyczy Konsumenta, ani Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta. Ograniczenie kwotowe, o którym mowa w zdaniu poprzednim, ma zastosowanie do wszelkich roszczeń kierowanych przez Usługobiorcę/Klienta w stosunku do Usługodawcy/Sprzedawcy, w tym także w przypadku braku zawarcia Umowy Sprzedaży lub niezwiązanych z Umową Sprzedaży. Usługodawca/Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Usługobiorcy/Klienta (innego niż Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą z uprawnieniami Konsumenta) tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści, jak również nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie w przewozie przesyłki.

§ 14 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW NA PRAWACH KONSUMENTÓW
14.1. Przedsiębiorca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą (niniejszy paragraf nie dotyczy spółek handlowych) jest objęty ochroną przewidzianą Ustawą o prawach konsumenta, pod warunkiem, że Umowa Sprzedaży, którą zawiera ze Sprzedawcą, nie ma charakteru zawodowego.
14.2. Osoba prowadząca działalność gospodarczą, o której mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu jest objęta ochroną wyłącznie w zakresie:
a) niedozwolonych postanowień umownych — tzw. klauzul abuzywnych,
b) odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Produktu, zgodnie z § 13 Regulaminu,
c) prawa odstąpienie od umowy zawartej na odległość, zgodnie z § 8 Regulaminu.   
14.3. Przedsiębiorca, o którym mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu traci uprawnienia z tytułu ochrony konsumenckiej w przypadku, gdy Umowa Sprzedaży, którą zawarł ze Sprzedawcą posiada charakter zawodowy, który jest weryfikowany na podstawie wpisu tego przedsiębiorcy w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności wskazanych tam kodów Polskiej Klasyfikacji Działalności.